A Google Ads előnyei

A Google Ads számos olyan előnnyel rendelkezik, a többi hirdetési lehetőséghez képest, amelyet más platformok esetén nem tudunk elérni.

Elsők között kell megemlíteni azt a behozhatatlan előnyét, hogy a Google számít az egyik legnépszerűbb keresőmotornak, mely a keresési piac több, mint 70%-át birtokolja. A Youtube keresőmotorjai is a Google tulajdonát képezik, így nem kell ragozni, mennyire népszerű felületről van szó. Nem kell nagy internetgurunak lenni ahhoz, hogy a Google és a Youtube felületein keressünk, ismerjük, használjuk.

Az idősebb korosztály is, akik amúgy internetes bevándorlóknak számítanak, és nem bennszülötteknek, mint az újabb generációk, ezekkel a felületekkel biztosan találkoznak, és előszeretettel használják. Ezért a Google Ads-es hirdetésekkel fognak a legtöbben találkozni az internet felhasználók közül. A Google Ads további előnyét a széleskörű felhasználhatósága adja. Bármilyen vállalkozás megtalálja a számára személyre szabott megoldást, legyen szó hirdetési típusokról vagy helyekről. A Google Ads-nek köszönhetően egyszerűen és gyorsan lehet eredményeket elérni.

Regisztrációt követően feltöltünk valamennyi pénzt, készítünk egy landing oldalt és néhány hirdetést, és már indul is az első kampány. Pár óra kell csak, és már a keresési találatok első helyein találhatjuk oldalunkat. Mindezt pedig kis büdzsével is el lehet kezdeni, ami nem mellékes szempont. Persze, nem a legideálisabb eset, de lehetőség van rá. A beépített analitika segítségével jól mérhető hirdetési forma a Google Ads, de a Google Analytics-el kombinálva még nagyobb sikert lehet elérni. További hasznos Google Ads-el kapcsolatos tippekért és előnyökért keresse fel a marketingkalkulator.hu oldalát!